Ai nevoie de ajutor?

FAQs

Mai jos regasesti intrebarile des adresate catre noi, dar in cazul in care intrebarea ta nu se afla mai jos, Ne poti contacta telefonic sau pe email.

Foarte simplu!

Introdu adresa de e-mail cu care vrei sa te inregistrezi la Declashoes. Apoi, seteaza o parola si pune-ti la punct contul personal.

Completeaza numele si prenumele si alege o parola cat mai sigura.

Consulta Termenii si Conditiile site-ului pentru informatii care iti vor fi de folos la viitoarele tale comenzi si interactiuni pe Declashoes.

In momentul in care vei apasa butonul “Continua”, contul tau va fi creat automat si iti vom trimite si un e-mail pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.

Intra pe pagina Adrese sau Detalii Cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

1. Autentifica-te in contul tau.

 2. Acceseaza sectiunea Adrese  din contul tau si poti adauga o adresa noua sau poti modifica/sterge o adresa deja utilizata.

Introdu adresa de e-mail, in primul pas al procesului de logare.

Al doilea pas iti va afisa optiunea “Ai uitat parola?” cu ajutorul careia vei putea sa iti recapeti accesul in cadrul contului.

In momentul in care o vei accesa, iti vom trimite automat un mesaj cu instructiunile de resetare pe adresa de e-mail pe care ai inscris-o in primul pas.

Dupa ce vei accesa link-ul din e-mail, prin completarea si confirmarea noii tale parole vei putea sa te bucuri din nou de beneficiile contului tau Declashoes

Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”

Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

Verifica-ti comanda.

Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (livrare prin curier, plata ramburs).

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile Declashoes” inainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Produsele pentru care este afisat un singur pret, sunt produse care fac parte din colectiile de sezon si care sunt comercializate la pret intreg (fara discount).

Numarul de produse pe care-l comandam furnizorilor nostri este limitat. Dar, in cazul in care se inregistreaza anulari si retururi stocul produselor se actualizeaza pe site in maximum 24h.

Comenzile se pot face doar online, insa poti apela numarul de telefon din pagina de contact si un consultant Declashoes te va ajuta pas cu pas.

Poti anula comanda direct din contul tau, de pe site. Intra in „Contul meu”, sectiunea „Comenzi” si apasa butonul „Vezi”. In partea de jos a paginii de comanda vei gasi optiunea „Anulare comanda”.

Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la data plasarii acesteia.

Comenzile facute pe www.declashoes.ro sunt livrate doar in Romania.

Livrarea se face prin Samday.

Livrarea prin curier este gratuita pentru orice comanda peste valoarea minima de 250 de lei.

In functie de brandul si modalitatea de livrare aleasa de tine, durata de livrare poate varia de la cateva ore pana la intre 1-5 zile.

Tu alegi optiunea  de livrare, iar in momentul in care comanda este expediata din depozit, te vom anunta prin e-mail.

Daca ai comandat mai multe produse cu aceeasi adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate in acelasi colet. Cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare.

Atunci cand coletul ajunge la destinatie, il poti deschide sa vezi continutul in prezenta curierului, inainte se platesti. Verifica daca produsul sau produsele sunt cele comandate de tine, daca culoarea e ceea ce ti-ai dorit sau orice altceva in legatura cu starea articolelor. Daca iti doresti aceasta posibilitate, curierul este obligat sa astepte cat timp tu verifici continutul coletului. Sa stii ca optiunea asta nu presupune si probarea articolelor, ci doar verificarea lor.

Atunci cand alegerile facute nu sunt pe gustul tau sau sunt sub asteptari (indiferent ca e vorba de culoare, material, calitate etc.) poti opta pentru returul acestora pe loc.

Iata cum:
*prin plata ramburs, solicita verificarea coletului inainte sa platesti curierului.

Trebuie sa stii: daca alegi sa returnezi articolele dupa ce ai verificat pachetul, e important sa stii ca trebuie sa returnezi toate produsele, nu poti refuza unul singur sau doua si sa le pastrezi pe celelalte.

Daca alegi returul dupa verificarea pachetului, costul de transport este gratuit.

Daca vrei sa returnezi o comanda sau un produs, sa stii ca e foarte simplu la Declashoes. Trebuie sa completezi formularul de returi din pagina Contacteaza-ne in care trebuie sa ne mentionezi id comenzii si produsulele pe care vrei sa le returnezi, dar trebuie sa tii cont ca ai la dispozitie 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului si ca produsele trebuie sa indeplineasca cateva conditii.

Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine. Returneaza responsabil pentru experiente nelimitate in continuare.

Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile, Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Daca esti interesat de alta marime, in functie de disponibilitatea produsului dorit, ne poti contacta email sau telefon.

Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient completezi formularul de retur din pagina Contacteaza-ne in care sa mentionezi id-ul comenzii si produsele pe care le vei returna, dupa ce te-ai asigurat produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile, Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Nu este nevoie sa notezi adresa pe colet. Tot ce trebuie sa faci e sa sigilezi bine cutia de retur. Dupa contactarea telefonic sau prin email, curierul va veni sa iti ridice coletul, avand deja la dispozitie toate datele necesare in baza formularului de retur completat de tine anterior.

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea acestora.

Returnarea banilor se face rapid, sub 7 zile. Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de catre tine în formularul de contact.

Curierul va ajunge la tine in 3-5 zile lucratoare de la solicitare cererii de retur.

Pentru Bucuresti si Ilfov taxa de retur este in valoare de 15 Ron. In cazul in care returul este facut din alt oras sau judet taxa este de 20 de Ron .

Dupa ce inregistram primim cererea ta de retur, te tinem la curent prin e-mail si/sau SMS in legatura cu urmatoarele:

iti dam de stire cand returul ajunge la depozit, iar dupa ce verificam produsele returnate, te vom anunta daca toate conditiile de retur au fost indeplinite.
Dupa aceasta etapa, te informam in momentul in care efectuam plata, reprezentand echivalentul produselor returnate.

Shopping Cart